mandag 29. november 2010

5 eksterne blogger

1) Jeg likte utseendet på bloggen til Martin Bekkelund best. Grunnen til dette var at den hadde en fin bakgrunn i tillegg til mange store bilder av produktet han snakket om. Dette synes jeg gjorde at det ble oversiktelig og fint.

2) Jeg synes at Martin Bekkelund også hadde den bloggen som hadde mest interessant innhold. Dette er vel mest fordi at av de 5 bloggene hadde han det som jeg interreserer meg mest for.

3) Jeg lærte litt mer om hvor mange forskjellige ting man egentlig kan skrive om, men kanskje mest om hvordan man kan lage bloggen sin veldig mer interessant bare ved å legge til noen bilder i tekstene man skriver, og i tillegg lage en fin og rydding bakgrunn.

Link til bloggen: http://www.bekkelund.net/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar